دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

غزه در خون و قیام

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۸۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

پیامبر اعظم (ص) می‌فرمایند: مسلمان نیست کسی که فریاد مظلومیت برادر دینی خود را بشنود و بی‌تفاوت باشد.

بیست روز است که از جنایت و ظلم و ستم رژیم خون‌خوار و جعلی صهیونیستی در حق مردم مظلوم و بی‌پناه و در عین حال مقاوم غزه و گروه مقاومت حماس می‌گذرد.

این برهه از زمان امتحان الهی است که خداوند می‌خواهد از مردم جهان و سران مرتجع و بی‌کفایت و سازگار عرب به عمل آورد که میزان غیرت و مردانگی آنان را بسنجد و در این آزمون چه سرافکنده شدند دولت‌هایی که دم از دفاع از حقوق بشر سر می‌دادند ولی در برابر نسل کشی مردم غزه سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند.

اینان فقط به زندگی نکبت بار چند روزه  این دنیا دلخوش کرده‌اند و حاضر نیستند لحظه‌ای مردانگی در پیش گیرند چرا که حفظ تخت و تاج خود را در اطاعت از آمریکا ی جنایتکار می‌دانند و خود می‌دانند که هیچ پایگاه مردمی ندارند.

به امید روزی که رژیم جعلی صهیونیستی با وحدت همه مردم کشورهای اسلامی خوار و نابود گردد و این غده‌ی سرطانی از صفحه روزگار محو گردد.

ما فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزشگاه حاج سید‌حسین نوائی جنایات این رژیم منحوس و نیز سکوت سران کشورهای عرب منطقه را محکوم کرده بدینوسیله آمادگی خود را جهت حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام می‌داریم.

۸۷/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

بسیار خوب - آخر مدیریتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد